My Crying Nights and Days in KMP.

Assalamualaikum selamat malam. Hi, I'm in KMP right now. Bahasa oghah putehnya Kolej Matrikulasi Perlis. Sob sob. Rasa cam nak nangis pun ada gak bila menaip entri ni. Dulu pada hari keluar keputusan tawaran matrikulasi aku duduk rumah kawan aku jap sebab nak pergi temuduga biasiswa Karangkraf. Kunun-kununnya haritu nak update katsitu lah kunun-kununnya lah.

Tau-tau je sekarang aku tengah update bintangzither LIVE FROM BILIK SIBER PERPUSTAKAAN KOLEJ T________T. Terus dah masuk KMP terus dah tak semak semak keputusan dah. Tahukah anda apakah jenis perasaan ini? =.=

Seriously aku cakaplah, dulu sebelum sampai ke sini hati berkobar-kobar nak datang. Beh tu dapat belajar jauh jauh. Dari Perlis sampailah ke Sabah. Ececeh. Dari Selangor sampai ke Perlis ja kot. Ni la ni dah sampai sini sumpah aku rasa pelik gila.

Orientation week adalah satu tempoh singkat yang aku tak suka. Masa tu tak ada lah kena ragging ke apa kan, tapi nama pun singkat. Semua benda nak disingkat, waktu makan waktu mandi waktu tidoo waktu korek hidung pun kena singkat setengah saat je dek mengejar waktu program orientasi yang seterusnya.

Tapi singkat sangat. Tau-tau je akak-akak cantik abang-abang HENGSEM tu dah takde. Eh kenapa tang hengsem tu aku caps kan ye?

Here in KMP batch kitorang lah senior batch kitorang lah junior. Tak ada program dua tahun. Eh kawan aku nak blah pulak aku pun nak blah lah HUA HUA HUA kirim salam kat mak ayah abang-abang pakcik makcik ye wuhu. Baru nak update kot nak cerita panjang-panjang tang tu jugak dia nak keluar aku tendang jugak kawan aku ni kang.

Sekian.



3 wishes received:

  ierah_deez73

June 10, 2011 at 10:37 PM

awakk.sempat awak cerita pasal ketidaksempatan awakk update blog kat rumah sayee....dah mcm slideshow otak saye ingat benda tuh..

tuntasnya,rindu ! =))))

  Liza@Azel@El

August 7, 2011 at 10:26 PM

kmp? junior lah nie yer? good luck bdw... minggu orientasi mmg tough habih. masa batch kami ada yg tak tahan, esok pg terus tarik diri
good luck skali lagi :)

  miZz_nizZ

August 15, 2011 at 1:48 AM

hehe..slalu g kngar r mknenye ek.

Related Posts with Thumbnails