Bebel Insomnia [edisi mintak lempang - buat aku tidur] .

Assalamualaikum hai peminat peminat dan pembenci pembenci serta pemeluat pemeluat ku sekalian. Wah betul ke ayat aku ni tibai la kejap mua kakaka.


Lama gila tak mencapub kat blog sendiri sampai kawan kawan sebelogger pung dah kutuk kutuk maki maki. Heh aku tak ada idea la kan aku dah cakap idea selalu keluar masa aku tengah keje, bila balik malam malam tu aku dah ngantuk dengan belum solat isyak nya bukan nak tolong pasang WiFi kat kedai takpun tolong taipkan ke tak paham paham. Degil korang ya, DEGIL.


By the way sebenarnya aku nak tidur tadi, tapi duk ber sms orang terus tak dapat tidur heh. Esok pagi pagi nak kena tunggu bas mau pergi sekolah kalau tak dapat bangun subuh bersiap nanti sape aku nak salahkan ni, hah, hah? Eh perlu ke taip semua ni. Sekali lagi, mua kakaka.


Tolonglah. Tiba-tiba je kena insomnia. Pusing kanan. Pusing kiri. Pusing kanan. Lintas. Oke sengal, aku tak dapat tidur lah sakit betul hati aku ni ARGGGHHH MATA OH MATA !


Oh ya tiba tiba teringat. Tadi masa kerja aku tertidur. Atas kerusi. Dalam keadaan duduk. Pergh malu gila lagi malu bila bos aku nampak malah bertambah malu bila aku disergah terus bangun tercicit buat kerja. Bengong. Kejadah. Tengok aku dah tak boleh tidur.


TULAH SAPE SURUH TIDUR TAK COVER DULU BENGONG WAAAAAAA !!! kbai.



6 wishes received:

  ierah_deez73

April 1, 2011 at 7:39 AM

akukah?mengapakah?berapakah?bagaimanakah(edisi terasa nak mati.)hahahaha :D

  lily lotus

April 1, 2011 at 3:59 PM

ekekeke sabau jerlah

  Gerakan

April 11, 2011 at 5:58 PM

Kalau sakit hati dengan bos, baca je kat dia pantun ni (dari buku ‘Alamak, Bosku Seperti Hitler!’) hahaha:

Pagi-pagi, sudah mencemuh,
Si pemandu terus terdiam mengeluh,
Bos ini jenis yang kecoh,
Dapat “Tan Sri”, satu dunia dia heboh.

“Ada pelanggan hendak jumpa”,
Itulah kata si setiausaha,
Bos enggan, mengantuk katanya,
Biarkan pelanggan berjumpa air liur basinya.

Bos memanggil mesyuarat mengejut,
Ada pekerja berjalan bak siput,
Bos pun menengking sampailah semput,
Para pekerja terkentut-kentut.

  p.e.y.u.z.

April 24, 2011 at 11:17 AM

ish ish ape nak jadi. tidur smbil kerja. haha. visit n folom me back ok :)

http://peypeybeetlebug.blogspot.com/

  khai

May 10, 2011 at 4:55 PM

hahah..nt make sure tido cukup,halau insomnia tu jaoh jaoh..hik!^^

  kotak bulat

May 20, 2011 at 1:18 AM

hehehe.. tdo smbil duduk pun blh ek..?


Recent post :NYARIS JADI MANGSA AYAT 'POWER' BANGLA

PERKHAWINAN TERMAHAL DUNIA

Related Posts with Thumbnails