Review Lalu Lalang : That Anti Blemish Gel .

[part 1½]


Hampir 2 minggu aku pakai alhamdulillah happy jugakla. Yang tak happy pasal harganya. Tapi sekarang tahap keyakinan dan kehappy-an menurun sedikit.




Al kisahnya, belum sempat muka aku nak licin betul-betul gel tu dah habis. Chait !


Review part 1 di sini. Sekian.



7 wishes received:

  ieka darlink

February 19, 2011 at 11:26 AM

jangan sampai muka kau lagi lawa dari aku.
aku tak bolah terima.
tak bolah! hahaha. :))

  applepinkcomeyy

February 19, 2011 at 1:32 PM

homaigoshhh, turun la ke-femesen-an aku nanti, haha :D

  .izzati liyana.

February 19, 2011 at 10:16 PM

beli la baru.tak salah mahal sket untuk muka kan? baru puas hati :)

  si pendek dan moody

February 20, 2011 at 1:39 PM

izzati liyana.

saya budak duk kampung. kat kampung mana ada the body shop shop :'(

nak beli lagi maknanya kena pergi klang n BY MY OWN. sekian.


ika dan hajar.

aku taula kau orang lagi cantek aku geget hidung hangpa karangggg

  Mawar Merah

February 21, 2011 at 4:22 PM

Butul..butul.. xrugi melabur ckit duit utk penjagaan wajah. Dlu MM habis tah brape dh nak rawat blik kulit muka yg rosak akibat terslh guna produk. Skrg, alhamdulillah, pakai Safi je yg murah2 tu. Kulit muka ok je xtumbuh kecelaan. huhu

  Firdaus Alim

February 23, 2011 at 8:25 PM

Anugerah post paling panjang hee

  aleen aiden

February 24, 2011 at 12:33 AM

hahah.feeling itu memang xbest.kenela beli lagi nampak gayanye!keh3

Related Posts with Thumbnails