Mulut Melayu Mencerca Another Melayu yang Berusaha .



[Pertama kali entry aku yang ada censored words]


Okay masa dia cerca tu aku takdelah usaha sangat sebenarnya, aku tengah rehat masa tu. Penatt.. Ya, akulah yang "Another Melayu" tu. Muahahaha sengal tak tajuk hari ini?


Okay murid-murid... Cikgu nak ajar murid-murid.. jangan sesuka hati melaser orang yang murid-murid tak kenal, tak kiralah siapa dia, apa pangkat dia atau apa-apa lah. Nanti kena kat diri sendiri baru padan muka. Contoh bagi tajuk hari ini, ayoh baca sama-sama ya murid-murid.. Serentak, satu... dua.. SEPULUH. Haha!


Masa Zith tengah kerja, dia rehat kejap. Ada dua orang pelanggan cum boss Zith datang lepak-lepak. Dia orang ada cakap,





1. Kau buat apa kat sini? Buat BODO? Eh takpe, takyah cakap. Dia bukan tau pun Zith buat apa sejak pagi, dia datang petang.

2. Kau datang sini bukan buat kerja, duduk lepak-lepak sedap-sedap aje ya. Sabar aje Zith..

3. Dah tak buat kerja mintak duit kat bos, hee apelah kau ni! Benda sekarang aku takde mintak duit dia pon! LANGSUNG TAK PERNAH LA BANGANG! Eh eh, bukan, Zith tak pernah mintak duit bos tau.. Makan pun sendiri aje dia tahu pangkat diri -___-''


Dah macam sial punya ayat. Ambik, sebab kau orang lama aku tak jawab langsung aku diammmm aje. Dan walaupun kau lama tak bermaksud selamber selamber hati buah pinggang kau nak perli-perli sindir-sindir aku membuta tuli.

Aku kerja tak susahkan bos aku pun, kerja diam diam dari pagi bukak kedai sapu kedai susun kedai (eh, susun baju) kemas kedai kau ada nampakkkkk? Aku dari pukul 10 sampai pukul 2 tak sempat langsung nak duduk asyik ke hulu ke hilir sampai lenguh eh kaki dah macam orang tua kau ada nampakkkkkk? Pukul 2.30 baru boleh keluar rehat sebab bos baru datang masa tu nanti takde orang jaga kedai kau ada nampakkkkkk? Jawapannya senang. Kau tak nampak dan kau tak pernah nampak!


Aku keluar rehat pun 10 minit aje sebab nak solat dan aku menikmati lunch hanya dengan 3 ketul gula-gula DI TEMPAT KERJA biar tak buang masa ada kau nampak? Jadi tolong jangan mem********** diri sendiri hai orang ***** *****! Aku terasa bagai dipijak-pijak dan tak dihargai atas semua kepenatan dan kelaparan dan kau buat air mata aku bergenang sepanjang baki masa kerja aku hari tu sampai sekarang aku hilang mood nak kerja tahu sebab apa SEBAB KAUU !!!!!!


Sorry murid-murid, cikgu hanya mampu menaip amarah ini di blog hari ini saat ini. Tiada idea. Cikgu tak mampu nak marah kat sape-sape. Cikgu kalau marah mesti nak cakap laju, bila nak cakap laju nanti adelah perkataan tu nanti tersasul, lagi cikgu malu adelah. Jadi murid-murid tak payah baca walaupun sebenarnya saat ini murid-murid sudah pun habis baca T____T


Bye murid-murid, CIKGU ZITHER YANG BRUTAL INI SAYANG KORANG SEMUA ♥♥
p/s: jangan brutal cenggini di blog kalau tak mahu hilang pembaca, aku tak apa. Kali ini saja. -_____-''



10 wishes received:

  nub

February 1, 2011 at 8:34 PM

aiyoo apalah dia buat cmtu kan..pukoi kang. haaa

  si pendek dan moody

February 1, 2011 at 8:37 PM

kalau boleh pukul dah lama aku pukul. tapi tidakkk T____T

  Amir Izzat

February 1, 2011 at 8:52 PM

sabar..sabar..len kali sila sekeh si dia semasa si dia tidak perasaan... hehehe... xpo2..ada ubi ada batas, satu hari boleh balas.. hehe

  ika

February 1, 2011 at 10:38 PM

ko keje kat area mane ni zith? aku kenal org tu?

  WZulhilmi

February 1, 2011 at 11:40 PM

apa kata klu lepas dia maki2 ko tu ko buat muka suci/innocent lepas tu cakap 'alhamdullilah'...

  si pendek dan moody

February 1, 2011 at 11:54 PM

to ika.

kat kedai bundle. aku tak kenal orang tu so aku taktau nak describe dia cane kat kau HAHA .

to WZulihilmi.

nice plan! eh geliga la you ni bro!

  ierah_deez73

February 2, 2011 at 7:09 PM

haihhh..

sabar je la.
x penah2 aku jumpe org cmtuh.

ko keje ngn alien kew ape nih?=)))

  Rie Zarchry

February 3, 2011 at 12:24 AM

sabo je laa

  Rie Zarchry

February 3, 2011 at 12:25 AM

sabo je laa

  Firdaus Alim

February 3, 2011 at 4:27 PM

my jadi my secretary..
lalala

Related Posts with Thumbnails