Budak Tak Matang Cuba Pergi Jalan-jalan Dengan Henfon Camera VGA-nya . Kasihan ..





Antara caption yang suka guna. Budak Tak Matang. Tak de banyak benda nak cakap. Nak tunjuk gambar aje, ambik ni pun pakai kamera VGA, henfon yang mak aku bagi huahuahua.


Mari lihat gambar bercerita AYOHHH !



 Pipi nampak gemuk.



 Sila rotate kepala masing-masing.



 Bongok. Macam nak terberak kot.


 Siapa siapa.


 Cliche, area jamban jadi pilihan.


 Cliche, again..Lidah terjelir secara mendadak.


 Muntah darah.


 Budak ni ingat dia cun kalau buat muka pelik. Duh.


 Kasihan.. light tidak bagus maka kelihatan seolah tiada Nur.. xP


 Budak hijau kat belakang tu dulu pakwe aku, bila dah clash tu la asyik hendap aku aje. Ahaks xD


 Gelojoh, pelahap. Makan tak ingat dunia.


 Dah tak mampu nak telan. Aku tinggal aje atas meja. Cuba teka meja di mana?


 Kanak-kanak ribena dan gadis bawah umur bermata stim. xD


Macam lawak kot. WARGHHHHHH !!!


Seronok. Tarikh 3 Feb 2011. Lokasi dalam bas dalam jamban dalam kedai dalam bas balik. Aktiviti melaram.

Kesimpulan. Kami kanak-kanak yang tak punya seni bergambar. Rasanya belum habis baca entry ni, ramai dah jatuh pitam mata berpinar-pinar T______________T


Bye.




8 wishes received:

  mitsuie lee

February 4, 2011 at 9:25 AM

haha..lwk r..tp bez ..ngee:)

  Encik Tikus

February 4, 2011 at 10:34 AM

pehh mantap... nak ngorat bole tak ?

  Firdaus Alim

February 4, 2011 at 12:17 PM

Sah2 lapar giler =)

  sayasukamerapu

February 4, 2011 at 12:24 PM

lawak gila.

  ika

February 4, 2011 at 6:45 PM

aku dah agak. akak bundle tempat aku beli seluar merah bangla tu adalah kau!!! macamane aku boleh tak cam ni???

  si pendek dan moody

February 4, 2011 at 9:25 PM

to ika.

dah kau tak kenal aku. dan aku tak nak ngaku pon sebab muka aku berjerawat tak licenn macam muka kau HAHAH . malumalumalu~~

  chUby

February 4, 2011 at 10:13 PM

to encik tikus.

muehe. maksudnya, malu malu.

  Mawar Merah

February 8, 2011 at 2:25 PM

Br ingat nk gi Big Apple, tp bila kna pantang xleh mkn fastfood,trus terbatal niat.

P/s: Nak mintak kwn2 blogger doakan MM cpt2 dpt zuriat dlm ms terdkt ni.. Smoga dgn doa2 kwn blogger, akan termakbul permintaan MM n hubby (^.^)

Related Posts with Thumbnails