Wanita Haram Bekerja .

Ini entry manyak tak puas hati aa.. Manyak sedih itu orang bikin wa.. Kalau takpaham aa, pura-pura paham aa.. Wa manyaakk sidih oo, sikit punya manyakk sakit hati oo.


 Eh eh. Sory sorry.


Pagi ni aku nak pergi cari kerja. Lepas tu pakcik aku (yang aku cakap tidur rumah malam tadi, read here) dia cakap "TAKPAYAHHH DUDUK RUMAH AJE..." Kebetulan pakcik aku lagi sorang ada jugak, dia pun sokong HABIS-HABISAN.


?????? aku tak faham.


Better aku duduk rumah ternak kolesterol kerh? Gemokkan badan lepastu jual lemak dekat pasar tani? Bagus jugak idea tu buleh dapat duit. Tapi ada ke orang nak beli CAKAPP. -.-'' Aku takdelah protes cenggini kat dia maunya kena pelempang dengan nenek aku kang.

Sebab nak kerja? Nak belajar something new. And, aku nak beli handphone. Nak beli sendiri.. Handphone aku rosak (lebih kurang la) jadi handphone yang aku terhengen sangat kau orang tahu apa?




Aku hendak yang ini..
Dan yang ini juge. Padahal dua-dua sama aje. Haho






























Harganya almost RM1000. Okay? Dan aku tak dibenarkan bekerja untuk dapatkan apa yang aku nak. Mintak duit mak bapa tak boleh apatah lagi mintak duit nenek.. Sekarang ni nak cari duit sendiri pun tak boleh.. Aku sedih betul SERIOUSLY AKU SEDIH BETUL. Nak bergenang air mata aku..

Korang rasa apa patut aku cakap supaya dibagi bekerja? Heh. Aku kalau nak duit... aku boleh buat macam-macam... Jangan sampai aku curik kad bank dorang. HUAAAAA!!!!


Anak-anak, JANGAN TIRU PERANGAI INI.






13 wishes received:

  tqaAwesome

January 1, 2011 at 11:46 AM

ala zith, ko keje dari umah jela. buat bisnes online ke. dapat duit gak. kena rajin lahh dan sabar.

  !!!_Mr Nakal_!!!

January 1, 2011 at 2:16 PM

setuju ngn tqaAwesome~~~peace

  Syed Hilmi Syed Yahya

January 1, 2011 at 2:36 PM

sbar2 ye,,,sy pown setuju ngn tqaAwesome,,

  si pendek dan moody

January 1, 2011 at 2:37 PM

@tqaAwesome;
nak bisnes ape eh ? aku ni selow siket ngeh3


@mr nakal;
nakalla kau niy :P bagila cadangann

  si pendek dan moody

January 1, 2011 at 2:38 PM

@syed hilmi;
okayyyyy . warghh

  Rosmaliza

January 1, 2011 at 2:48 PM

This comment has been removed by the author.
  tqaAwesome

January 1, 2011 at 2:48 PM

halamak majoriti stuju ngn aku ni, yeahh mari sokong zith buat bisnes online!! heheh >.<

  WZulhilmi

January 1, 2011 at 3:11 PM

duit nuff tak cukup ke??

  sri

January 1, 2011 at 3:33 PM

buat bisnes shawl.. amacam? hehe

  Mr. Swift

January 1, 2011 at 4:21 PM

Happy New Year!
Singgah sini and polo anda!
Cantiknye blog. :)


Pssst : Atuk dan Nenek 90 tahun Main Piano Memang Rock!

  si pendek dan moody

January 1, 2011 at 4:44 PM

@wzulhilmi;
kan selalu update suka hati dongdang.. makanyee duit nuff cuma 50-an aje T____T


@sri;
mana ai nak mndapat bekal , sob3
tp i akan cuba !


@mr.swift;
HNY to u too :)


@tqa;
jgn suke sgt laa , ahaks :D

  cik tomyam

January 1, 2011 at 6:46 PM

kawan aku selamba badak je pakai hp ni.aku nak gak.usha usha . nah hamek kau mahal giler nak mampus. kamera dia best. lagu dalam hp tu pun best.


agak2 kena rompak bank dulu baru boleh beli kowt. kah kah

  si pendek dan moody

January 1, 2011 at 7:13 PM

@cik tomyam;
ko gi rompak dulu pastu aku ikut . so nanti kalau kena tangkap lain2 ar derr ngeh3

Related Posts with Thumbnails