Say NO to Lisa Surihani !

YA. Eh tak, NO!! Aku tak tahan dah macam ni. Aku yang jadi mangsa setiap kali dia muncul depan mata aku. Susah faham tak, SUSAH. Aku ini manusia yang ada 9 nafsu yang bertebaran ke serata dunia, ke gerai makanan dan kedai runcit misalnya. Dan ke farmasi-farmasi terkenal yang menjual set penjagaan wajah Garnier Light  -__-''


Setiap kali Lisa keluar tv, dia mesti akan cakap. "Lembut pada kulit, handal menentang bintik hitam." Tengok, aku dah hafal. Tak ke bengong. Nampak je dia kat tv3 aku dok terpacak tengok sampai habis tukar ntv7 muka yang sama terpacak jugak sampai habis dan agak bangang banyak aku hore hore eksaited nak beli. Macam bodo, pathetic  T__T


Bila jumpa kat kedai terketar-ketar tangan aku rasa nak bawak balik rumah sebijik. Tapi tak, kau tak berjaya goda aku beli Lisa Surihani! Kau tak akan berjaya HAHAH !!




 Smiling, huh?



Gosh, jeles taw tengok kulit akak licin macam cawan. Tetibe jadi cek adek manes. Yelah, nanti bila-bila ada masa adek beli satu eh? Suggest lah Light Clarifying Foam ke Gentle Cream apebende, eh. Lepas tu laju-laju adek unlike your fanpage. ..I WILL.


Bye kak Lisa. Say NO to kak Lisa ya kawan-kawan. Dengar cakap aku jangan degil. Tu saje aku nak mengarut BABAI.



Sape LIKE aku kiss, tehee ;P



13 wishes received:

  MAKCEK bukan NENEK

January 2, 2011 at 10:25 PM

hahaha
sengal lah kao .
tanak benci tanak benci .
aaa dan benci sbb muka dia cantek .tskk

  NAZRUL AHMAD

January 2, 2011 at 10:29 PM

dah follow blog awak;-)

  si pendek dan moody

January 2, 2011 at 10:39 PM

@makcek ;
itu separuh benar T__T


@nazrul;
okay HI :)

  rossoneri

January 2, 2011 at 10:41 PM

adik kita pakai mmg okey...dah macam kulit lisa,kecuali tang hidung ahahahahah, biasalah remaja byk jerawat kat hidung..muka dia bertambah2 putih je...tp itu kulit muka dia sesuai lah..

  si pendek dan moody

January 2, 2011 at 10:46 PM

@rossoneri;
ape susah beno nak sebut nama ekau neh . takpe lah , macam nak beli tapi macam tak akan beli T_____T''

  ☻UsaGi NaNa☻

January 2, 2011 at 10:49 PM

sy pkai bnda tuh..siyes memg puteh dan xde jerawat tau..ala..tipu la xde kn..ada la tiap bulan ble bendera merh..ahhahha!!

  akubiomed

January 2, 2011 at 11:36 PM

Kalau melihat gambar Lisa macam sudah touch up sebab itu nampak kulit wajahnya licin

  dabuldahi

January 3, 2011 at 12:22 AM

mengoratkan untuk aku leh?

  wunny

January 3, 2011 at 12:32 AM

haha tahan nafsu! :DD

  syahidahfouat

January 3, 2011 at 9:31 AM

hahahaha :D kita samaaaaaa ! iklan Lisa sangat buat orabg tertarik nak beli. Tapi end up tak jadi macam tu pun sebab dia sangat cantikkkkkkkkk :')

  six.september =_=

January 3, 2011 at 11:05 AM

kalau aku pakai, muka aku boleh jadi macam lisa tak??
kalau ta, taknak beli ah..haha

  Husna Lana

January 3, 2011 at 2:10 PM

lisa surihani cantek !

  miss fatihah

January 3, 2011 at 5:49 PM

haha iklan mmg untuk buat kita tertarik :)

Related Posts with Thumbnails