Politik Bergoyang Macam Jeli

Assalamualaikum selamat pagi yay. Hari ni satu pemili, ada nenek aku pakcik aku yang pertama pakcik aku yang kedua pakcik aku yang ketiga dan pakcik yang keempat semua berkumpul di bawah satu bumbung berparti. Selain nenek, dalam rumah ni aku seorang je pempuan rasa terpinggir benar, sobsobsob.


Malam tadi seorang pakcik aku (pening dah aku tak tau yang mana satu) dia bawak balik suratkhabar, Selangor Kini nama dia. Selangor Kini. Alaa Selangor Kini... Entah publication mana jadah pestaim aku dengar. Tertarik jugak nak baca kot-kot muka aku keluar suratkhabar femes ai satu kampungg *__*



 Picture ni aku rompak dari sini.



Ala-ala gitu lah rupanya. Hari-hari aku tengok berita (agak menipu di sini) yang Itu kata macam ni, baca yang Ini dia kata macam tu. Tu kata huruf A yang ni pulak kata E. Atas jerit "O!" bawah jerit "A!" yang hulu kata deras "deras!" yang hilir kata tenang "tenanggg..". Aiyaa.. mulalah otak aku keluar bintang, bukan binatang ya. aku ni dahlah tak teguh pendirian boleh jadi macam jeli kau faham tidak. Kalau baca yang ini sokong yang iniiii.. kalau dengar yang sana percaya yang sanaa..


*terus keluar lagu background, "angguk anggukk geleng gelengg.." ..dan seterusnya. Akhir kata,


marilah bergoyang.. marilah bergoyangg..




Who likes must LOIKE !



2 wishes received:

  -iEkA DaRLink-

January 8, 2011 at 9:15 AM

kau kicik lagii. mane bole layan politik. muahahah. :)

  si pendek dan moody

January 8, 2011 at 9:26 AM

mana! aku dah besar lah bro! ngeheh

Related Posts with Thumbnails