Oh Ustaz Amirul !

Omaigod first time tengok Drama Ustaz Amirul kat Slot Akasia ehh salah ! SLOT ZEHRA LAHH -_-'' tv3 makk tolongg hensemnya dia ! Aha. Gataii. Suka lah tengok dia jadi budak sekolah, pakai baju macam budak tak matang dan pakai songkok dengan cara yang sangat comel. Uuuu.. *__*







Tapi aku tak jumpa lah gambar dia pakai baju sekolah, ini pun iras-iras boleh lah. Sangat kacak. Tolong tumbuk aku sekarang, DUSH.



LIKE Ustaz Amirul. T___T



11 wishes received:

  eyqa haziqah

January 7, 2011 at 10:31 PM

waa .. aku pun tergode tengok ustaz amirul tuh .. haha .. heyy , die shooting kat ijok kan ..

  si pendek dan moody

January 7, 2011 at 10:33 PM

@ziqa;
huh? siyes??! WARGHH mane aku takpenah nampak ponnn???? DI MANAAA [nampak no terdesak] -__-''

ashraff muslim.. T__T

  fadhdeela

January 7, 2011 at 10:51 PM

dia slalu blakon jd ustaz atau bdk baik2 kan..dia mmg islamic punye org ke???

im following u :P

Jom singgah: Tutorial: Tinggalkan Link kat Komen..

  tqaAwesome

January 8, 2011 at 12:11 AM

tahan nafsu tahan nafsu HAHA.
auuuu hot yawww

  edaolala

January 8, 2011 at 1:37 AM

alamakkk tergoda sudah ! oh tidakkk :D hihihi

  menusuk hati

January 8, 2011 at 8:06 AM

"Ustaz Amirul" kirim salam sayang kat korang...

  ardinihumaira

January 8, 2011 at 8:07 AM

sies dia comel :)

  eyqa haziqah

January 8, 2011 at 8:29 AM

haha .. tak kn die nak bg taw kaw, die bg taw aku jeh .. huu * perasan sudaa XP

  si pendek dan moody

January 8, 2011 at 9:04 AM

@ziqa;
eyy no no no.. dia pape hal mesti gtau aku punyaa, heheh.

  eyqa haziqah

January 8, 2011 at 10:48 AM

haha .. yelaa si pendek .. XP

  mim aluyah kuih lapis

January 8, 2011 at 2:10 PM

btul2..dia sangat seswai dapat watak cmtu..likee!!!

Related Posts with Thumbnails