Mood Swings ; Rasa Nak Hempas Sumting .

Dugaan tekanan. Mulut kena lumpangen. Atau bahasa melayunya mata ikan. Atau medically saying (ecewah), ulser mulut. Lepas tu kena hambat pulak bucu laptop yang sama kena mata ikan, habis lebam berdarah-darah. Ubat bonjela + darah = nyum nyumm macam haram.


Mintak kerja kat satu tempat tu, dia suruh tunggu 3 hari nanti dia call. Bengong, sampai sekarang ta call hampeh batang hidung pun tak nampak. Stres sebab menunggu aku boleh makan daging manusia kalau terus-terusan stres macam ni.


Bila dah tak banyak benda nak buat kat rumah, balik-balik kena marah kalau tak marah kena sembur perli kalau tak aku yang kena, orang lain yang kena dengan aku. aku rasa macam agak sial sedikit. Aku benci diri aku sendiri bila stres! Mood swings ni semua salah mata ikan! Mata ikan ni salah.. ..


Okay bai. Bila lah orang tu nak call aku ni... T_____T





 AARRRRGHHHH !!!!!!!!!!!!



7 wishes received:

  Syira ITIK KEJ♥M

January 19, 2011 at 1:01 PM

SABAR DIK, SABAR2 huhu

  Encik Tikus

January 19, 2011 at 1:33 PM

biasalah tue adat mencari kerja..


"hmm kami akan call awak lagi 3 hari..."


haha ayat klise kot.. ;)

  arep_lockermonth

January 19, 2011 at 1:54 PM

huhu :P sabar je la~

  nub

January 19, 2011 at 2:50 PM

aiyaahh sabaq na...ada rezki ada la tu...

chillex naaa =)

  -iEkA DaRLink-

January 19, 2011 at 4:50 PM

ehh kire ok la tu daripada aku ta dibenarkan kerja langsong. haaa. menganga la kat umah..

  fatinAfi

January 19, 2011 at 4:53 PM

ulcer amatlah sakit. btw, bonjela best kan dik? :P

  si pendek dan moody

January 19, 2011 at 11:17 PM

@fatin;
T___T wuwuwu dah tak rasa best kalau ulser dah sebesa kolam T___T

Related Posts with Thumbnails