Masa Aku Kecik-Kecik : Exam Day and Bulu Mata Yang Melentik

Perh ambik kau sekali jalan punya tajuk. Ini post title aku yang terpanjang ke? Oh I'm not sure. Lama tak jenguk blog sendiri tahu-tahu 3 kali sudah orang unfollow blog aku HA HA HA HA. Kenapa eh, ;P



Cerita sebenarnya bukan lah masa aku kecik sangat, yang aku ingat time tu aku tengah Trial PMR 2008, sejak form 1 sampai form 3 la tu keje aku time exam (yang aku rasa ajaib bila pikir) ialah TIDUR. Mungkin biasa kot korang dengar kan time exam tidur. Tapi lama dah aku tak buat sejak aku sedar aku nak ambik SPM, i do take it seriously tau  :D


Lama kot cerita ni, tapi teringat balik masa aku tengok cermin semalam (hah semalam hari ni baru nak post). Aku tengok bulu mata aku ni pendek woh, serius. And aku terkenang kembali zaman dolu-dolu....




Aku kelihatan ugly sedikit di situ T___T



Kertas Pendidikan Quran Sunnah, pagi. Also a.k.a PQS. Aku nak bagitau kau orang satu rahsia jangan cakap dengan orang tau. Okay. Setiap kali paper PQS ni aku mesti tidur, dan.. ngen.. chis. HA HA. But! That's not my main point here.


Pada ketika itu, aku terbangun bila kawan aku kejutkan sebab waktu PQS dan habis o__O, terus pergi toilet. And tengok cermin. Gosh bulu mata aku melentik weh!! Weird gila sampai aku tergaru-garu kepala macam mana tetiba leh jadi lentik semacam ni (sebelah aje pulak tu -__-''  sumpah lentik macam puaka).


Bila aku ingat-ingat balik, mungkin la.. mungkin. Masa aku tidur bulu mata tercepit dekat lengan yang melekat kat muka aku mueheheh. Aku suka lah nak ciom meja hari hari (kalau bulu mata boleh melentik this way) XD  Then aku cuba tidur secara menekan sedikit di bahagian wajah semenjak hari tu tetapi malangnya kelentikan bulu hanya bertahan 3 hari. T____T Babai lentik.


Akhir kata, aku hidangkan makan malam yang super basi ni. Cari aku yang mana nanti aku bagi kiss, haha.





ENJOY YOUR SEARCHING bye bye !





12 wishes received:

  ika md ros

January 21, 2011 at 11:19 PM

eleh orang unfollow pon follower ko da beriban woi! hahha.


ni mesti duit nuffnang dah menggunung ni. tak baik tamak zither. baru 3 orang unfollow. hehe.


yang tinggi sekali tu. adekah hafizah nordin?

  si pendek dan moody

January 22, 2011 at 12:25 AM

to ika.

aah ya, tu fizah. exclassmate ko ke? heheh

aku post entry baru ni pun bertambah lagi 1 orang unfollow aku. haisehh.

TAKPAHAM -__-

  lavender harum wangi

January 22, 2011 at 1:00 AM

cane bole tau org unfollow? dok teliti follower ada berapa ke? =,=

  MiZi

January 22, 2011 at 1:10 AM

mizi ada pengunguman

http://contengcorner.blogspot.com/2011/01/pengunguman.html

  saperakue

January 22, 2011 at 1:15 AM

hehehhe.. x jejas pow angka 1k ko tuh... x pe aku upkan follower ko ya.. biar aku follow..

btw, zaman sekolah mmg syok.. terjah entry zaman sekolah aku

http://saperakuepart3.blogspot.com/

  saperakue

January 22, 2011 at 1:16 AM

hehehhe.. x jejas pow angka 1k ko tuh... x pe aku upkan follower ko ya.. biar aku follow..

btw, zaman sekolah mmg syok.. terjah entry zaman sekolah aku

http://saperakuepart3.blogspot.com/

  nub

January 22, 2011 at 3:40 AM

yg tga dok lena tu..hhaaha

  si pendek dan moody

January 22, 2011 at 7:57 AM

to lavender.

haha agak ar.. sebenanrnya senang nak tengok, mulamula 930. hari hari masuk sini 930 je angkanya, so jadi 927, "eh banyaknya nombor?" hahaha


to saper aku.

ahha thanx !

  si pendek dan moody

January 22, 2011 at 7:59 AM

to nub.

yang dok lena ada 3 orang tuu , yang manaaa ? :D

  Lelaki Ini

January 22, 2011 at 9:23 AM

huhuh
boleh plak kan bulu mata melentik2!
msti chumel sgt2!

  aleen aiden

January 22, 2011 at 5:01 PM

xde ugly nye..sume somel2 je..hu3

  cikaman

January 23, 2011 at 8:33 PM

haiyooo..cub cr plak aku kat mane ahha~

Related Posts with Thumbnails