Macam Kembar Siti Saleha [Ustaz Amirul] . MACAMM .

 
 




 
Censored katanya... (^__^")  Siti Saleha ni mukanya dah banyak keluar tv, tak femes pun aku ingat dia ni start dia keluar drama 5 Jingga kat 8tv years before. And then terpampang kat iklan Wrigley's Chewing Gum. Dia ni comel ouh, senyum dia macam budak kecik punya weh even aku lagi kecik dari dia pun tak mampu senyum sekecik dia T___T


Mahu dijadikan cerita, aku perasan muka dia saling tak tumpah, SALINGG tak tumpah macam kawan aku sorang ni (tak delah kenal sangat, tapi kenallahhh sebab ada kat facebook. hehe *DANGG.)


Nak tau sape? Nak tengok muka dia serupa ke? Jap eh.. tengok gambar Siti Saleha ni dulu. Tengok-tengok dulu tangkap dulu muka dia then baru boleh bandingkan. AYOHHH!
















Dah ingat muka dia dah? DAH? Now it's time for us, to, JENG JENG JENGG... >>kelik sini oke. Sape terkena jangan sepak aku ya. Heheheh.


LAARIIIIII !!!! 





10 wishes received:

  -iEkA DaRLink-

January 20, 2011 at 12:05 AM

jaga kau zither. haha.


terharu jugak aku. :D

  si pendek dan moody

January 20, 2011 at 12:07 AM

@ieka;
heh . silap-silap trafik kau jugak yg naik tau . heh :D

  -iEkA DaRLink-

January 20, 2011 at 12:11 AM

amboi kemain. eh tapi memang same la muka aku dengan saleha tu.


ehem. nak gitau jebon lah. hahha!

  si pendek dan moody

January 20, 2011 at 12:13 AM

@ieka;
takyah macam sangat laaaa HAIYOOO !
haha

  wannurfazrini

January 20, 2011 at 12:15 AM

tak silap i dia ni adik sam bunkface!

  si pendek dan moody

January 20, 2011 at 12:23 AM

@wan;
oh yeke, baru tahu! due-due comel tehee

  fadhdeela

January 20, 2011 at 12:29 AM

dia mmg comey! suka tgk mata dia :P

Meh singgah: Aksi yang Menghairahkan!

  ishiko

January 20, 2011 at 3:28 AM

tang mate cam nk same koet.. hehee~

http://ishikosworld.blogspot.com/2011/01/116-saya-nak-ke-saya-suka.html

  .::WaNiE::.

January 20, 2011 at 8:31 AM

yela lebih kurang

  Farhan Zulhusmi

January 21, 2011 at 1:34 AM

owh....dh lari belum...kang dy dpt kejar....hehehe....
nie namanya mengeratkan silaturahim...bgus2....
nasu=ib baek xleh tekan like....
LIKE.....hehehe

Related Posts with Thumbnails