Kalau Muka Huduh Memang Macamni Ke ?



[reposted entry. buat masa ni kehilangan kata-kata untuk berlidah.] See.


Alu.. Assalamualaikum.. Tengah buat hape? Mesti ah tengah baca bende mengarut ni kan HA HA HA. Muka aku time-time cuti ni menjadi huduh ya aku nak bagitau awal-awal. Sebab tu aku tak hendak share-share wajah aku dengan kau orang. Plus, aku memang takde kamera pon nak camwhore AHA sedih betul.

Tapi takpelah. Muka banyak whitehead blackhead skinhead tak naklah tunjuk-tunjuk, guna photoshop pon tak pandaii  T__T


Sejak kebelakangan ni aku rajin blogging tapi menyapu malas kalau dah namanya berbelogging mesti nak berbelogwalking jugak KAN KAN. Sape kat sini blogwalking 5 minit. Kagum. Sebab aku blogwalking sekurang-kurang 2 jam aku taktau apasal walaupun tak berkeringat aku pon penat kau tahu tidak? Dan macam ajaib nenek aku cakap,

"Kau jangan selalu tengok benda lucah. Tu pasal muka menggerutu.. Buruk nauzubillah."


Reaksi? Tak nak tanya reaksi aku?







Terjojol mata terkeluar taik telinga.


Biar betul? Aku tak salah dengar ke ni? WARGHHH !!



TT___TT  Mengapakah? Tiba-tiba je kata aku tengok benda lucah.. Sumpah tak. Baca lawak berkaitan adela sikit-sikit.. "Hari-hari setiap masa tak jemu-jemu dok menghadap aje bende tu." Terluka hati cucu nenek yang tak berapa comel nih.. Kan cucu nenek yang kasihan ini seringkali mem-pada-garis-kan diri di sampingmu. Kalau bagitahu nenek aku sedang main blog dia paham tidak? Mengapakah? Sadis sungguh nenek petang ini. Sobsob.

Nenek juga bersuara, "Sebelum tidur banyakkan baca Al-Fatihah.. baca ayat Kursi pun bagus jugak, ayat Kahfi.. baca ayat-ayat Quran surah-surah jangan nak dengar yang bukan-bukan.. Orang yang rajin buat halus mukanya.. selalu buat nanti muluss kulitnya.."  Speechless terus. Tak guna punya Safi. Aku pakai dagu pun tak pernah licin, tak pasal-pasal..




*pandang tempat lain*



Kulit tak cantik = Kurang bacaan sebelum tidur + Tengok benda lucah ?

Cemburu betul tengok orang kulit licinn..


Like? Sape LIKE aku tumbuk.



15 wishes received:

  Novelgurl

January 2, 2011 at 3:10 PM

sme r..kalo bw mesti brjm..ngee~

  si pendek dan moody

January 2, 2011 at 3:16 PM

seperti jadi kemestian T__T

  Nadia H.

January 2, 2011 at 4:21 PM

hahaha terbaik r nenek!

  NOOR FATIN

January 2, 2011 at 5:50 PM

nice post! :)

awk cari la produk yang betol2 sesuai. jgn tukar2 produk byk sgt..huhu

  cik @ien

January 2, 2011 at 6:03 PM

bw bila punya masa lebih.. hehe..

caya lah nenek! hehe

  Nurain Hasan

January 2, 2011 at 6:39 PM

iye kee???
;P

  -iEkA DaRLink-

January 2, 2011 at 8:53 PM

hahha. paling malas nak blogwalking. letih.

nenek anda cool lah. :)

  arep_lockermonth

January 2, 2011 at 9:51 PM

rajin blogging tapi menyapu malas plak ye!!huahahaha~

  nurayunni

March 6, 2011 at 4:47 PM

btl tue...bnykn berselawat..:)

  Rie Zarchry

March 6, 2011 at 5:22 PM

kalau tgok yg luc2, bleh de jerawat?
rie takde..means? tak lucah laa..haha

  lily lotus

March 7, 2011 at 4:50 PM

eh tapi. jgn sangka org kulit licin tu tak tgk benda lucah..hihihi

  marina anakcikbob

March 14, 2011 at 12:16 PM

xde la sampai macam tu skali.. kadang2 bergantung pada gen jugak..

  ieka darlink

March 22, 2011 at 12:47 PM

ohh terasanya aku. sebelum tido aku cuma mengucap je..

  aleen aiden

March 27, 2011 at 6:46 PM

statement 2 memang xley blah.hu3

  ASaDa RyutaRo

June 3, 2011 at 1:24 AM

tajam menusuk kalbu sungguh ayat nenek. makan dalam punya. hahaha..

baru tau kalau selalu tengok benda lucah kulit muka akan keluar jerawat!

Related Posts with Thumbnails