I'm Dead . Tak Boleh Mohon UPU Dah .




Macam mana nih. Teruknya aku macam mana aku boleh terlupa. Aku benci betul macam ni tulah sape suruh tak simpan mesej tu elok-elok dalam inbox atau sekurang-kurangnya automatik terus ke saved messages?


Aku terlupa password aku. Password nak login kat MOHE. Sedangkan username pun terkial-kial nak isi kaw-kaw lupa gila. TULAH LAIN KALI JANGAN JADI BEBAL SIMPAN PASSWORD EH TAKPELAH AKU DAH BOLEH INGAT NI - "DELETE". Tak payah gedik-gedik la guna password lain tiba-tiba tak sekembar macam password facebook myspace blogger! ataupun twitter! ataupun formspring!! Kan suda lupa. T__T


Apa aku nak buat ni. Rasa macam nak pergi.




17 wishes received:

  Taufan Ribut

January 5, 2011 at 9:46 PM

tu lah minum air semut banyak sangat..hahahah..

  si pendek dan moody

January 5, 2011 at 9:52 PM

@taufan;
mungkin -__-''

  hana

January 5, 2011 at 9:54 PM

alala..
cian nye..
mmg x apply la nh??

  si pendek dan moody

January 5, 2011 at 9:56 PM

macamana nak apply login pun tak boleh T___T sedih yg terlampau amat.

  Applepinkcomeyy

January 5, 2011 at 9:59 PM

hoho, habis la awakkkkk :D

  ahmad endo

January 5, 2011 at 9:59 PM

boleh....ko try kontek diaorang....dapat tu

  aku_azreen

January 5, 2011 at 10:12 PM

lek2..masih ader jalan lagi tu...try kol UPU..ni masa depan awak

  arep_lockermonth

January 5, 2011 at 11:01 PM

try call upu lorh!..

  hannafauzann

January 5, 2011 at 11:43 PM

aiyak! bahaya! tapi boleh call upu .
hana pun lupa amek no ID matrik . nak kena call diorang . huhu . next time guna ID and password yg senang ingat okayy :D

  si pendek dan moody

January 6, 2011 at 6:52 AM

@ahmad endo, azreen, arep;
nanti aku try call T__T


@hanafauzann;
kalau cemitu pagi-pagi 'bukak pejabat' terus eden kol!

  menusuk hati

January 6, 2011 at 7:29 AM

Assalamualaikum...Belilah PIN baru,habis cerita..(kalau poket penuh).Errr...boleh ke macam tu?Saya bukan pelajar U n pemohon masuk U

  si pendek dan moody

January 6, 2011 at 7:37 AM

@menusuk hati;
bukan pasal no PIN la sayang.. ini nak login dulu, kalau beli no PIN dah dapat selesaikan masalah memg lega lah.tapi masalahnya BUKAN. thanks for replying ;)

  UH

January 6, 2011 at 12:51 PM

hmm . guna nama ibu pun tak boleh ? saya pun tak ingat password hari tu tapi guna nama ibu boleh . PIN pun x guna sebab dia tak mintak no. PIN pun .
ntah la .

  Leelee

January 6, 2011 at 1:38 PM

ehh, bukan boleh tukar password kah? ~.~

  .diba.

January 6, 2011 at 3:17 PM

uhh kesian dikau.
len kali skodeng dlm air, semut ade x.
boleh lg kot.
try bulan 3 nanti. :D

  Aduka

January 6, 2011 at 10:32 PM

xleh request balik ke password yg dah lupa pada admin?
hehehe..

  Kiewsha - yaya

January 11, 2011 at 10:44 AM

aiyoo..makcik,,susah la gitu..
cepat minum air jampi bia kasi engat..haha

Related Posts with Thumbnails