The : 4, 5, 6 and 7th of July .



Entry pagi 4 Januari dimulakan dengan salam, assalamualaikum.. :)  Eh ehh semalam bebudak dah setat sekolah lahh (berita masuk ke telinga dengan selow) aku pulak dah boleh punteng cekolah dengan rasmi dan jayanyaa ngeheh. Oh sepupu aku Aiman yang tembam-tembam tu dah form 2 rupenye! Tak sangka.


Okay Straight to the point. Aku saje nak mengarut kat sini maka memandangkan kau orang dah start baca pendahuluan dan pembuka kata, kau orang kena baca SAMPAI HABIS. PAHAM? *pujukan menggoda, dan kau harus tergoda.


4 JULAI.
  • aku tak faham apa impoten sangat tarikh ni tapi aku selalu terbaca kat eTabloid Hollywood, tak pun selalu jumpa kat lirik lagu penyanyi Barat. Contohnya;

You just gotta ignite the light
And let it shine
Just own the night
Like the Fourth of July

 -Fireworks, Katy Perry


  • Nak aku upload kan vidiyo aku nyanyi? Nak nak?  =D
  • apa-apa pasal 4th July baca kat sini, tak pun korang yang terangkan kat aku huhu.
  • Wait, ada lagi. Setiap kali pukul 11.59 pm tarikh ini mesti kawan aku Naji wish aku. Sekarang dia dah pergi PLKN.. lepas Fathin, dengan Teah.. Tak ramai dah kawan yang aku nak ganggu kat facebook  T_______T


5 JULAI.
  • Ini pulak point yang aaaaaamat penting ya kawan-kawan, kerana ini adalah tarikh di mana bila aku men-tua (atau dalam erti kata lain semakin menawan cehceh).
  • Ya.. aku lahir pada bulan ini. Maka apabila kau orang masuk aje belog ini terus lekatkan mata anda di sticker atas tu, tidak kira seratus hari atau seribu hari lagi, wajib kaundaun sama-sama dengan aku WAH WAHH.

 Aku cayang ini bear. Kau orang pun mesti cayang juge TAHU ?

  • Lepas tu mesti wish jugak, sape tak wish nanti hilang gigi.


6 JULAI.
  • Pasal tarikh ni aku tak tau apa pasal, aku teringat kat MJ. Tadi (ye baru tadi) aku terbaca The Star tarikh July 9, ada gambar anak MJ bagi ucapan *kat majlis penghormatan terakhir beliau, sambil sobbing. Gambar dia (sambil tutup telinga) aku tengok macam boleh rasa peritnya hati bila ayah dia dah tak ada. Tak tahu apasal? Asal tengok, meleleh-leleh air mata aku. Tacing kauu.


"Ayah saya ialah ayah yang terbaik dalam dunia."
:'(


  • Jangan tanya apa kaitan tarikh ini dengan MJ  -__-''


7 JULAI.
  • Ini birthday kawan aku pulak. Martono atau nama lain Martini. Kalau dia tau nama dia naik belog aku pasti dia bangga. *PASTI. Atau paling tidak kena pekik dengan dia mungkin.


Dah 3 jam taip punya taip baru aku perasan LAHH ini baru bulan Januari buatpe gelabah-gelabah post entry pasal bulan Julai. Patut kah aku simpan sebagai draf? Perlu kah? Tapi nak wat cemane nak tertekan publish, muehehe.



Ada apape korang nak kongsi? Ngehe, bye!



LIKE kalau taknak kena bunuh.



7 wishes received:

  tqaAwesome

January 4, 2011 at 12:30 PM

weeeeewoo.
my birthday masok ur post lahhh! hehe
4th JULY, igt tu~ hehe

  Fxysche Nas

January 4, 2011 at 12:31 PM

ahaha..
xpe2..peringatan awl2..
nnt bulan julai post lg sekali =D

  si pendek dan moody

January 4, 2011 at 2:02 PM

@tqaAwesome;
wahh ! really?? best nih befday kite sederet !


@fxysche nas;
how to pronounce ur name a? tehee

  nub

January 4, 2011 at 2:13 PM

tiga2 hari ceqq tdoq jaa.haha

  -iEkA DaRLink-

January 4, 2011 at 4:01 PM

6 julai besday aku. kalo ko tanak ilang gigi baik ko wish. haha.

  ururules

January 5, 2011 at 2:34 PM

lahai.. 4th of july dan 31 of august

ape persamaannye?

bezanye 4th of july utk amerika.. 31 ogos utk malaysia..

  si pendek dan moody

January 5, 2011 at 2:37 PM

@ururules;
ohhhh cemitu ke.. paham3..

Related Posts with Thumbnails