Mengapakah Aku Kurengg Suka Budak-Budak =P



You all ! <3
 

Hai, assalamualaikum. Selamat malam, saya ucapkan HAPPY NEW YEAR'S EVE kepada semua sebab belum new year lagi. Haha :) Hari ni aku secara tiba-tiba tergerak hati nak bukak twitter aku yang dah berhabuk spider burung walit tikus segala hidupan alam dah duduk buat tempat beranak. Wahh macam besar aje.

Semua ni atas jasa Khairul Fahmi Che Mat sebab aku terbaca komen Nora Danish yang macam berminat dengan Safee Sali dengan Fahmi ni. Memandangkan blogger serumpun semua aku tengok Khairul Fahmi Khairul Fahmi Khairul Fahmi (rasa macam nak ulang sampai seratus kali), balik-balik muka apek tahan bola kat sebelah chatbox setiap blog KALAU TAK PUN awek dia yang keluar, aku tak mahu ketinggalan berbebel tentangnya (^_^). Aku tak heran, tapi apa salahnya interframe, bukan? Ngee.

Bukak je twitter orang pertama aku cari mestilah Nora Danish, lepas tengok Nora Danish serta merta teringat Fasha Sandah. Tapi nasib baik aku tak teringat nak cari Jejai bila jumpa Sandah, yekk -.-"

Jejai? YEK.

Malam ni sepupu aku tidur rumah, dengan satu famili datang sekali. Nak sambut new year together ke, entah aku pun tak tau. Ada seorang wanita ni heyy aku tak faham betul. Umur dah 4 tahun tapi perangai macam ...budak empat tahun -.-''  Aku rasa susah betulla nak layan budak kecik nih. Mana-mana budak lah. Resah gelisah hidupku AHHH.

Kau bayangkan, dia mintak roti se'slice letak peanut butter yang ada pusing-pusing coklet tuh. Kau paham la budak macam dia nak makan one whole slice tuh, MAMPU KEEE ? Tapi aku sabo je aku suruh dia cuba sikit dulu..

Masuk mulut tak sempat air liur melekat apatahlagi nak geget, dia dah kata "SEDAPP!" "Nak semuaa!" Angguk-angguk geleng geleng kepala tanda mampu habiskan.


AKU: Kalau tak habis kite cubet cubet Aisyah yaa.. (aku ugut sikit)
AISYAH: Haa.. (angguk angguk)


Aku bagi jelah. Tak sampai dua minit dia datang balik kat aku, "TAK HABIS LAH. ROTINYE TAK SEDAPP." Grr... habis tu tadi aku bagi peanut butter dengan apa? Dengan nasi? Hrr sabar.. sabar..

Lepas tu AKU YANG KENA MAKAN KAU TAHU, DAN AKU DAH KENYANG GILA DONGDANG KAU PAHAM TIDAK??



T______________________________T

wuwuwu.


Dan masa aku tengah taip mende nih dia gigit lengan aku. Sedap cayang? -.-''  Terpikir jugak, semua lelaki mesti akan suka kat perempuan yang suka budak-budak kerh? Parah camni.

Sape yang suka budak-budak angkat tangan? I bet you all are. Wa tabik sama lu orang. Bye.





SELAMAT TAHUN BARU 2011  :)




4 wishes received:

  tqaAwesome

December 31, 2010 at 9:41 PM

hahahhahahhaa lawak la.
bese la tu. budak umor 4-7 tahun memang nakal ya ampun. rase nak rendam buat sup je.

yg baby2 comel la. kikikiii


anyway, rajin2 add la twitter ku
tqaAwesome :)

  nub

December 31, 2010 at 9:45 PM

salam 2011!!

jgn x suka budakbukansebarangsudak sudah la..
hehhe

  si pendek dan moody

January 1, 2011 at 8:06 AM

@tqaAwesome;
yeaa tell me that! memang rasa nak makan aje dorang niy kan HAHA memang kanibal betul nih . :P


@nub;
tapi nub dah besauu..hehehe

  Lia Insyera

January 1, 2011 at 8:34 AM

saya suka budak comel yang buat rasa nak picit pipi mereka sahaja.HAHA

Related Posts with Thumbnails