Oh Happy OH !

*amaran spoiler*
entry ni panjang gile siap ada sambungan lagi HO HO HO
(siapa nak ikut tension macam calon SPM jom baca lajulaju!)


Assalamualaikum dan selamat petang kawe-kawe :)




Hiasan mata :)



Salam 19 Ramadhan (erk, betul ya) dan tak kurang 10 hari lagi nak raya en? Rasa macam WOW cepatnya masa berlalu. Baru nak jadi remaja mithali bulan mulia tau-tau dah masuk 10 malam terakhir. Lambat sangat nak berubah jadi baik ni (-.-")


Mau tau hari ni nape saya happy? Tak tak tak sebenarnya saya tak happy tau harini. Hari ni 30 Ogos dimulakan dengan pagi yang sangat terencat. Geram. Sengal. Menyakitkan hati WAAARGGHH!! Kegeraman pertama ialah sewaktu bersahur tadi, dok sedap makan makan tiba-tiba ada binatang meninggal kat dalam air minuman MILIK SAYA, alaaa geramnya den rasa macam nak pancung-pancung binatang ni. Oh ya ia bukan binatang tapi serangga malasnya nak backspace aihhh..


Kedua, nak siap-siap pergi sekolah saya pun gosoklah baju pastu baru perasan ada kesan kotor kat tudung. Semalam mak saya syelek pintu rumah. Ya sudah faham ya? Maka saya tersenyum lebar sampai ke urat kaki "eh takpe takpe... cantik jugak ni corak corak kat tudung ni orang lain tak ade macam ni..." syelek lagi youu, KAU PAHAM TAK SAKITNYA HATI AKU YA RABBI terpaksa jugak pakai tsk tsk. Geli oh geli selekeh macam budak sekolah rendah T____________T




 credit: thanks :)


Lepastu kan lepastu kan *buat gaya gelek gelek manja macam budak kecik sambil kelip-kelip mata konon bulu mata panjang (bulu mata palsu pun bolehlah)* aritu sebelum cuti ada dapat jadual baru, saya pun harini semangat lah bawak buku ikut jadual baru :) yang sepatutnya berkuatkuasa bermula 1 September 2010 :))  Oh bahagianyaaa~~~


'Nak gila aku dah.'


Oh tapi takpe, hari ni akhirnya end up dengan suasana yang menghappykan..




Tak tak BUKAN SUASANA BERBUKA PUASA LAH AWAK INGAT SAYA NI TEMBOLOK SANGAT KE.



Solat berjemaah harini first time den tengok sampai 5 saf (bahagian perempuan laa). Penuh tawu tak penah penah dalam sejarah hidup budak member member sekolah jadi mithali macam ni. Nilah namanya lambat sangat nak berubah. Heih. Tapi seronok ah tadi. Nak kata apa lagi dah ea? Nak solat aman je.. Dah habis solat pun amann je.. Ahhhhhh......




Haloh haloh..


Alamak aih dah panjangnya entry dah taulah korang mesti tak baca punya ni -.-''


To be continued lah.. (eksen betul)





6 wishes received:

  WZulhilmi

August 30, 2010 at 6:15 PM

LOL!! Sabo je lah.. Ni mesti karam ko buat apa2 yang jahat sebelum ni nih.. hahaha

  si pendek dan moody

August 30, 2010 at 6:24 PM

soriler isi entry merepek T__T
ni yg rasa mcm taknak sambung ni, -.-''

  nuyuEna

August 31, 2010 at 1:33 AM

aik..tetibe dh abes bce lak...xpnjg pom...*konon wat gaye belagak sket*..hihi

  Encik Tikus

August 31, 2010 at 4:41 AM

kenapa kucing tue ? -.-

  Fakhrur Razi berkata

October 25, 2010 at 9:50 PM

hahaha yeker
bgus2 ;D
igtkan kali pertama pergi sbb tuh terkejut smpai 5 saf xD

ps: aah xde la pnjang mane powng ;D
bole je nk baca

  Fakhrur Razi berkata

October 25, 2010 at 9:51 PM

hahaha yeker
bgus2 ;D
igtkan kali pertama pergi sbb tuh terkejut smpai 5 saf xD

ps: aah xde la pnjang mane powng ;D
bole je nk baca

Related Posts with Thumbnails