Oh? Saya Kembali , Untuk Tumpang Menyelit !

Apa la tajuk macam ayat keling. Oih dah lamanya tak update.. Lama gila.. Ingatkan dah update sendiri, rupa-rupanya mimpi. Mana ada orang lagi dah nak updatekan untuk kau dah jangan perasan.



Sebenarnya bukan ketandusan idea yang menyebabkan saya malas nak update. Idea ada.. *macam susah nak sebut ni, jadi saya ulang idea ada idea ada idea ada buat beberapa kali. Setiap hari 3 kali datang idea nak cerita kisah bukan bukan, idea fresh tahu? FRESH. Tapi alahai badan.. eh bukan, tangan. Malas nak backspace. Tangan punya jari kuku dan kaki semua tak cukup vitamin penguat semangat nak menaip panjang-panjang jadi saya terus berimaginasi bahawa setiap ayat yang saya susun dalam fikiran sedang ditaip dan dipublishkan ke bintang zither.



Anggapan tu yang saya tak malu hari-hari ada buat blogwalking tapi blog mau 3 hari tak update. Pengunjung nak baca apa la dol. Memang tak malu. Haha. Alih-alih kalau update pun mesti entry tak berkualiti. Macam yang sekarang ni. Dan sebelum sebelum ni. Pastu jenguk blog sendiri baru lah tahu realiti terus senyuman jatuh melengkung 180 darjah ke bawah nak iras-iras wajah iparku bulldog.





Olololo bucuk... hodohnya muka kau. Cuba senyum sikit !



Okay saya tipu, saya tak ada kakak adik abang atau sedara mara jadi mana mungkin saya ada ipar semanis ini. Emm.. taktau lah apa lagi nak cakap, nak saya bagitau yang saya tengah mengemam gula-gula lolipop sekarang ni? Dan saya taktau apa kejadahnya saya memanggil lolipop sebagai gula-gula lolipop FINE saya sebenarnya memang tak tahu nak cakap apa !



Fuhh tenang tenang. Bye bye.





4 wishes received:

  ayin~weeweet

July 18, 2010 at 3:53 PM

hahahaha

awak nak ckp apa sbnrnya ni laling oi.hehehe

  Fay Nana (Cik Fana)

July 19, 2010 at 6:47 AM

adakah anda tak terupdate blog sebab busy? :D

  cikgadis konfiuss

July 19, 2010 at 7:38 PM

haha ok x ni?
haizz~ hapdet la sal pa2 pon..
janji update
hoho :p

  Zither

July 22, 2010 at 12:04 AM

@cikgadiskonfiuss;

haha tak saya tak hokey, hihi


fenin3 la kepala shaye , huii

Related Posts with Thumbnails