July 25, 2010 : Efesokfok Afadafa Exfexamfam

Haifai afapafa kafabarfar sefemufuafa ?


Tak faham? KAH KAH KAH sape suruh you all masuk blog alien ni, kan dah terus terang cakap kat atas yang ini blog Zither? Tsk. Zither ni alien rupanya.




Wuwuwu comelnyaa, ahaksss. Hiasan semata.


Okaylah dearies, I will be on hiatus next week. Saya akan kureng sikit update minggu depan sebab ada exam Pre-2 so saya sempat keluar jalan-jalan ajelah kot. Jangan rindu-rindu sama saya okay. Saya malu :P


Jadual esok:

  • PENDIDIKAN SYARIAH ISLAMIAH
  • SCIENCE
  • BAHASA MELAYU  bahasa kebangsaan ku !!  *tibe tibe.


Wish me luck, assalamualaikum dan selamat makan tengahari :) 
Walaupun baru pukul sebelas.




7 wishes received:

  dunspeak♥

July 25, 2010 at 11:18 AM

gud lux exam ! =)

  si pendek dan moody

July 25, 2010 at 12:10 PM

tq dear ! :)

  Hariz

July 25, 2010 at 1:25 PM

Good Luck And
Waalaikumsalam :p


New Entry Prof-Hariz
Gangguan Seksual Lelaki

  ardinihumaira

July 25, 2010 at 2:01 PM

goodluck! ;)

  Encik Tikus

July 25, 2010 at 2:08 PM

safayafa dahfah lafamafa takfak gufunafa bafahafasafa niefie. hefehefehefe ;D

  lily lotus

July 25, 2010 at 2:12 PM

all the best yer :)

  si pendek dan moody

July 25, 2010 at 5:17 PM

@ardinihumaira;
tq sis :)


@encik tikus;
haha lawak la gelak mcm tu, hefehefehefe. kahfahkahfahkahfah..


@lilly lotus;
tq, doakan saya oke :)

Related Posts with Thumbnails