Eh , Saya Tak Update Tapi Dapat Earning ! ? ?

Gosh, pelik nih pelik. Ceh. Padahal dari semalam-semalam dah tau dapat buffered earning, bajet sangat terkejut padahal sebenarnya I mahu cakap I cuma malas gila babeng nak post dan wuar-wuar dan batak-batakkan di blog AGAR SELURUH DUNIA TAHU. Hah hah hah..


Best betul gelak macam orang jahat.


Eh eh, ni yang habaq semuaa nih. Che' dapat buffered earning lagii ! Blog dah berabad tak update. Blogwalking hapaq sebijik habuk nasi pun takdak. Okay tipu. Dah berhari-hari +hari-hari tak update atau blogwalking, tiba-tiba dapat buffered. Tak cukupkah wahai encik Nuffnang kau tarik earning ku jadi metered one? Bukan one tau. ALL. Chit. Tiba-tiba masa unique view setiap hari cuma 2-3 orang baru nak bagi. Sobsob.


Kenapa saya sedih saya pun tak tahu.


Niat di hati nak berhenti blogging sekejap. *Seriously!!  Tapi tak tahu kenapa kalau online bukak laptop balik-balik mesti blogger.com jugak yang dikejar! Why.. why? WHYY ???


Memandangkan rezeki dah sampai, saya nak jemput dorang datang rumah juga. Okay abaikan, saya pun tak faham apa saya cakap ni. Saya cuma nak cakap apa yang saya nak cakap tiba-tiba saya terlupa apa saya nak cakap.


Selamat malam :)














OHH YAAA !!!

**mula-mula nak cerita pasal buffered earning yang tiba-tiba masuk sekali couple double (^.^) , tapi tak pasal-pasal mengokngek-ngokngek sampai nak bisu rasanya. Ajaib tak ajaib tak?




takde motif. Tiba-tiba terasa nak gigit-gigit mata dia.





15 wishes received:

  ardinihumaira

July 19, 2010 at 10:42 PM

wahhh... bestnya dapat BE! rajin2 update tau.. kasi BE melekat lelama ;)

  Zither

July 19, 2010 at 10:47 PM

hehe insyaAllah..

kelik nuff saya banyak-banyak pastu saya buat contest meletop. haha :D

  Cylia Chel

July 19, 2010 at 10:50 PM

tahniah3...
sy tumpang gmbira utk awk.. :)

  Sya Isya

July 19, 2010 at 10:59 PM

rezeki Allah nak bagi, ambil je.. =)

  .::WaNiE::.

July 19, 2010 at 11:08 PM

heheheeheh

rajin2 arr

  ..............................................

July 20, 2010 at 1:04 AM

ni la org panggil reki datang bergolek ye???by the way i follow you

  WZulhilmi

July 20, 2010 at 1:10 AM

tahniah2.. tu lah dinamakan rezeki.. :)

  yatie

July 20, 2010 at 2:19 PM

tahniah dpt dorian runtuh..hehe,but nk tanya, BE depends on apa ye, tak bp nak fhm ler

  penaberkala

July 20, 2010 at 10:25 PM

blogging ada kelainannya
teruskan berblogging
tq singgah sana ye,salam kenal

pesanan penaja:
igt, jgn sesekali menyalahgunakan pepatah melayu

http://penaberkala.blogspot.com/2010/07/pepatah-melayu-vs-pape-entah-moden.html

  siggplus

July 21, 2010 at 1:25 AM

cuba kau niat blogging mmg sbb suka blogging, dan buat duit from nuffnang as a side income.

live on, and the money will come afterwards

  Hamzah Ian

July 21, 2010 at 11:25 AM

wa~~ gua takpenah dpt BE.. =(

  Liyanaa.

July 21, 2010 at 2:16 PM

ehem ehem kenapa awak tak slalu update? jangann lah :( HAHA nnt sy ambil BE awak karanggg

  edy

July 21, 2010 at 11:30 PM

bgsla tu bkn semua blog dpt tahniah

  Zither

July 22, 2010 at 12:03 AM

@ all bloggers;

huhu terima kasih.. atas nasihat shume, saya akan jaga BE baik-baik. che3...

  Mr. TN_SkY

January 10, 2011 at 10:18 PM

aha...besh la dye dpt BE..keep ur BE ya..ahaha :p

Related Posts with Thumbnails