Urgent Notification !!


Just saja nak nyebok petang-petang ni =D



Notification pertama ialah saya tak dapat nak update belog ini pada minggu ini atas masalah grafik laptop yang yang semakin menyakitkan mata, tak sampai setahun guna dah macam ni, 'aku ni manusia perosak ke ape?' Haihh..

Notis nombor dua saya nak minta maaf kepada blogwalker-blogwalker sekalian, tak dapat nak visit you back this week. Laptop ini sangat kritikal saat ini, Sabtu ni nak bawak dia gi klinik kat Chow Kit. Hope dia sembuh lah.. dan jangan merajuk dengan saya lagi oke lappy..? =.="

Notis ketiga, kalau dah kelik nuff tu atau follow tu atau singgah tu, sudi2 lah drop komen dan awak PASTI akan divisit, dinuff, dan dikomen balik oleh saya. Wakaka macam pelik sajee.. Tak kisahlah.


p/s: Please please jangan spam shoutbox dalam masa-masa ini, okay? Saya akan pastikan bila lappy dah sihat nanti saya akan pulangkan ziarah dan nuff kan awak semua! Hahaha *ini gelak berazam.

Itu sahaje. Ouh sakitnya mata saya, lappy ini benar-benar marahkan saya kah? Nak rabun sudah mata ini.. Drrt drrrttt.

Heyy see youu at Chow Kit this Saturday!  (>.<)



5 wishes received:

  Syafrizal

June 9, 2010 at 7:56 PM

cuba update driver graphic card
kalau tak boleh cuba hantar kat kedai..

  hellioz

June 10, 2010 at 2:48 AM

beli je notebook baru
senang

gyahahahahaahahah~

  Syira ITIK KEJ♥M

June 10, 2010 at 5:13 PM

mane zeee???

  zac zirwan

June 10, 2010 at 5:53 PM

aiseyy..rindu r cmni..

  darlia

June 10, 2010 at 11:21 PM

i'll missed u hukhuik

Related Posts with Thumbnails