Semuanya dah jadi SATU PULUH .

Tag ini dihadiahi oleh cikcepet yang saya agak agak cepet juga matanya. Saya pun bersemangat dengan spirit seperti hendak exam lagi seperti tadi.

Okay, this is serious. So take it seriously.




Satu puluh fakta tentang saya
- Saya perasan tinggi

- Saya perasan cantik

- Saya perasan hodoh  (okay.)


- Saya perasan gemok

- Saya perasan bagus .

- - - - -

> Saya memang tinggi

> Walaupun saya tak secantik mana,

> Tapi saya tak hodoh!

> Dan saya memang tak gemok

> Sebab saya orang yang baguss!



Ada sedikit penipuan di sini ya kawan-kawan..




Satu puluh perkara yang menakutkan saya 
Cicak yang berlari pantas menuju ke arah saya

Cicak yang dah mati jadi bangkai dan tubuhnya berada di sisi saya ketika saya terbongkang ketiduran. T__T
Gambar hantu dan video berkaitannya dengannya sewaktu seorang diri pada malam hari
Cikgu yang sporting jadi emo bila pregnant, shh jangan tanya .
Takut kerja bertimbun tak siap lagi
Takut nak buat kerja awal-awal takut salah banyak.
Takut dengar pasal azab Tuhan kat akhirat, sakitnya. seksanya. Seriously.
Takut dengan awak
>> Takut dengan awak lah saya tipu. Apa-apa ajelah





Satu puluh perkara yang selalu disebut 
Assalamualaikum..

Yelahh ..

Okay

Laparnya

Cite pow lah kau

Apo dio

Dodoll

Seriously

Dol .

Laparlah




Satu puluh perkara bernilai
heart MIRZephyr
heart My family
heart My comics.  Okay I lie, my comic. Have one only =D
heart My home
heart My school
 heart My ugly-pretty friends :D 
heart My books 
heart My laptop
heart Myself.


Okay ini dah cukup sepuluh. Saya pandai kira dah ..


Satu puluh pertama kali dalam hidup
> Pertama kali exam dapat siapkan karangan BM dan BI on time. Idea dan idea dan idea datang membanjiri sampai tak sempat tulis .
> Akaun paper 1 tadi senang. Gila.
> Blogging.
> Jatuh basikal dan masuk parit depan rumah.
> First time tak demam bila kena hujan, waktu darjah 4. Sampai sekarang.
>>> Nak ambik SPM
> Menjawab soalan ini
>> Memikirkan jawapan soalan ini
>>> Memikirkan tentang pertama kali dalam hidup saya
--> Oh, pertama kali saya lahir ke dunia!

Done. Lagi ?


Okay dah habis. Itu sahaja. Selamat tengahari semua semoga anda dilindungi rahmat Tuhan..
(^__^)






\




*gambar sekadar hiasan*







0 wishes received:

Related Posts with Thumbnails