Kepala dia nak pecah dah !

Ya, kepala dia seolah-olah nak pecah. Saya sangat takut bila tengok, takut gila.. Awak faham apa saya rasa? Ia adalah satu perasaan dan keadaan yang sangat menakutkan, saya tak tahu macam mana saya boleh terfikir nak tulis tentang ini di sini. Oh my God~~




Tengok dia ni, dah parah sangat dah! Nampak tak kepala dia dah gelembung-gelembung tu? Nampak tak, tengok betul-betul !



Ceh, tipu je.. Chiss..

Ini sebenarnya kisah tentang saya.. (^__^)  Pffft...
*suka saya lah, belog saya. Heeheee


Tadi paper Ekonomi Asas dan Quran Sunnah. Dan goshh.. hard wehh.. Pening pening pening.. Nak pecah kepala, saya tak tahu kenapa hari ni saya rasa macam nak pitam.. Asyik sneeze je tak kira tempat, kepala saya rasa berpinar. *Hatchooo!

My dear.. rasanya saya dah kena flu lah.. Uhh.. pening panas pening. Pening panas pening. Pening..




9 wishes received:

  cikCEPET

June 2, 2010 at 7:54 PM

ahahhaaa...
exm mmg killer...
pape pown gudlux yep..

:))

  Syafrizal

June 2, 2010 at 9:03 PM

selamat berjaya dan buat elok2 ye hehe

  fanadz

June 2, 2010 at 10:14 PM

hye zither..exam?maseh skolah? hehe. gudluck tau exam..nak hilangkan tensen, blogging la salah satu caranya..boleh luahkan perasaan tensen tu..saya percaya ramai yg sudi dengar..:)

  syue

June 2, 2010 at 11:28 PM

exam yang &^%%^&*# habissss. hahah, bila exam nak senang ye? XDD

  Encik Tikus

June 2, 2010 at 11:56 PM

this year spm ?

  jane

June 3, 2010 at 12:18 AM

papepon,

big hug

>____<

gdluck!

  ~suNshiNe~

June 3, 2010 at 9:13 AM

bestnya exam...hehehe...
time dpt result lagi best...
saat yg dinantikan..

  kacang

June 3, 2010 at 1:24 PM

good luck=)

  zither

June 5, 2010 at 4:49 PM

thanx semua.. ya saya tahun ni ambik SPM, walaupun ada belog tp yakin boleh!! boleh catchup.hehehe

nanti result kua i tell u all okayh? hihi

Related Posts with Thumbnails