Kalau Tak Tidur Menggila Jadinya

Tah hape-hape. Tak paham. Nak tidur tapi tak boleh nak tidur lah.

Status kat facebook sekarang ni ;

i can't sleep, cuz my mind can't stop thinking . i can't stop thinking, cuz i was . .



yang dot dot dot tu maaf takbleh bagitau.


 MemangTAKDE BENDE nak bagitau pun. Hahah. 


Saya dah gila dah. Eh tak. Gila. Hampir.

Saya saja stalk akaun kat nuffang. Jom tengok trafik saya :)
(balik-balik jual trafik aje kat blog, tak malukah??)  =P 



bagaikan satu bongkah blok ais yang sangat besar.
Istana lego pun boleh kalah nih.



Hoyy mata cepatlah tidur, esok nak puasa nanti takboleh bangun..




Mata cepatlah tidur ..



1:58 AM.

  










7 wishes received:

  Encik Tikus

June 17, 2010 at 2:12 AM

nampaknya u kene insomnia peringkat terakhir macam i Y-Y

  azuan

June 17, 2010 at 2:17 AM

aku pun masih tak tidur ekeke..

2.17 p.m~

  zither

June 17, 2010 at 2:26 AM

gosh! now 2:25 AM.

tak TIDO LAGI.

hiahh.

  ayin~weeweet

June 17, 2010 at 7:32 AM

haish..masalah tdor?pergi amek buku fizik dan baca sampai habes :)

  .::WaNiE::.

June 17, 2010 at 8:52 AM

huhuhu

kemudian bangun pagi dan mengantukkk

  Xeera Nazira

June 17, 2010 at 12:18 PM

uish..same la kite. smlm sy pn x dpt tdo gak. at last mmg x tdo pn. ni kepala tgh ting tong ring ding dong.. =.="

  zither

June 18, 2010 at 11:58 PM

haha

xeera ; memang slalu mcm nilah kan, tape2.. org yg taktidur muka sgt beseri.

mwahaha

Related Posts with Thumbnails