Award lagi dan lagi :)

Ini adalah reward terindah yang saya terima dari member se'blogger'. Ceh3.. Okay lah saya cerita susur galur award ini. Saya pun tak tau kenapa mereka tag saya. !#!#$ . Haha tapi takpelah., saya akan jawab jugak demi saya! :P




dari  Etty  :)



suka melukis tak ???

Alhamdulillah saya tak pandai melukis.. :D


bosan bosan suka buat apa ???

Makan. Saya kuat makan. Dan saya suka makan.
Makan makan makan makan .


kenapa siput babi berjalan lambat ???

sebab dia takde kerja yang boleh buat dia tergesa-gesa.
Cuba bagi dia kerja, mesti dia jalan laju. Bayangkan.


cute tak orang yang bagi award ni ???

Ya mestilah cute.. kalau kata tak cute nanti merajuk terus tak cute.. muhahahaha



Okay ini pula soalan dari belog Cik Fay Nana.


Suka naik kereta ke motorsikal?

Saya suka naik bas. Boleh macam ni?


Suka jenis kereta apa?

Kereta yang boleh terbang-terbang lepas tu boleh dilipat-lipat dan dimakan!

Okay yang part makan tu je diterima.


Awak ni seorang yang macam mana ye?

Saya seorang yang sangat ‘zither’. Muahahaha.
Fikir-fikirkanlah.. (^__^)




This award goes to:

Awak !
(yang tengah skodeng post ni)

*kalau takde takpelah. Sob sob sob…










2 wishes received:

  ❤pupel❤

June 4, 2010 at 7:22 PM

alamak..sy tertag sbb bace post ni :P

  zither

June 4, 2010 at 7:43 PM

o yeah, ada jugak yg skodeng rupenye .. hehe

saya dengan rasminya merasmikan bahawa =P , AWAK TELAH DITAG !!

Related Posts with Thumbnails