Anugerah darimu ..


Ohh comelnya smiley itu, macam wajah Syaza Kelyza  :)



Hey hey heyy.. ini dah award yang ketiga saya terima, sangat sedih terharu.. Terima kasih sebab sedar akan kehadiran saya dalam dunia berblogging se-Malaysia ni. Trimas.

Okay, saya cuba jawab yerh.


Apa yang bermain di fikiran anda sekarang ini ?
Bila laa ilham entry baru nak sampai ni.. Bila laa saya nak type entry baru ni.. Hee..

Apakah nama samaran anda ?
Zither  Tak ada.

Berikan tiga orang yang anda sayang ?
Nenek, ibu, him dan kawan-kawan. Mereka ini adalah SATU sebenarnya.

Panggilan untuk si dia ?
Saya panggil dia macam ni: “Hai, assalamualaikum!”

Hadiah yang anda impikan dari seseorang yang istimewa ?
Kemaafan ..

Blog manakah yang anda suka lawati ?
Banyak.. antaranya Hentak Belipat dan Syira Itik Kejam. Belog dorang ni simple n steady, baca pun takde kerut-kerut kening. Layout dorang simple dan sedapp mata memandang.

Tag kan kepada 15 rakan blogger anda .

Mak oih, ramainya sampai 15 blogger saya nak passkan? Uhmm, saya rasa saya ni dah kira blogger yang terkebelakang-belakang dalam menjawab dan terjawab untuk award ni, betul tak? So saya segan nak jemput, hihihii.. malu-malu kuceng.
Saya cabar sape nak sahut cabaran tag-mengetag ini? Huhu.. bagitau kat ruangan comments okay.

Akhir kata, terima kasih daun keladi..



2 wishes received:

  Syira ITIK KEJ♥M

June 2, 2010 at 4:59 PM

dah jawab tag ni so kire takyah jawab lah eaaaa.....

tanak sahut cabaran :0

  zither

June 2, 2010 at 7:26 PM

ahh syira itik kejam memg pemalas!! hahahahaha

Related Posts with Thumbnails