Saya suka orang tu ..



Tapi dia tak suka saya kut, macamana nak tau?
Teringin sangat nak tau.. Ugh.

Saya tak pandai benda-benda macam ni. Awak-awak semua mungkin pandai?

Nak tolong saya tak?




SESIAPA??

ini adalah panggilan SOS. Saya rasa saya dah gila. Sebab dia gila. Dia bukan budak baik. Dan dia juga bukan budak jahat. Rasa nak je luahkan kat diari macam ni;

Diari.. dia budak jahat-baik yang berhingus tapi comel. Macam mana nak tahu dia tak suka kita?

Maka jawapannya akan jadi baik-baik.. (saya rasa saya betul-betul dah gila.)
 




4 wishes received:

  darlia

May 30, 2010 at 5:45 PM

best nye ..situasi camni mmg best coz kite akn slalu tringat kt die n pk yg baik2 je tntg die

  zither

May 30, 2010 at 7:19 PM

tapi dia gila.. dan saya tak nak gila.. adoii

  aainaa

May 30, 2010 at 8:25 PM

hahaha ;DD
kesiannye die..
ta tau la cane nk tlg.. ;(

  zither

May 30, 2010 at 8:30 PM

tolong comment cukuplah.. buktinya saya x gila.. haha kan kan?

Related Posts with Thumbnails