Ini sesuatu yang buat awak hapy :)

(Pada waktu ini ibu saya sedang memasak,) ohh.. sedapnya bau..:heart:


Tag bertajuk:



ok kelik butang ini



ceh gurau je.




1. Adakah anda happy sekarang?

Oh kenapa tak? Adakah saya patut bersedih? Ya saya tau ini bukan jawapan tapi saya nak tau jugak adakah saya perlu bersedih sekarang? Perlukah? Kenapa, awak tak nak saya happy? Awak nak saya sedih? Hah?!
Haha. Hey psiko, sila jauhkan diri.



2. Kenapa anda happy?

Kenapa happy? Sekarang awak nak saya happy? Eh, ok ok ok. Saya happy sekarang sebab tadi saya dapat duit belanja walaupun semalam saya telah dibelanja  makan coklat secara percuma (bukan dibelanjakan, saya bukan sejenis duit). Saya happy sebab ramai orang sayangkan saya dan ada ramai lagi yang tak berapa sayangkan saya, happy sebab saya tau lama-lama diorang akan sayangkan saya sangat-sangat jugak. Saya happy sebab awak tanya soalan happy. Dan saya happy sebab awak happykan saya. Happy?


3. Apa yang membuatkan anda happy?

Tak paham-paham lagi ke.. Pegi baca balik soalan atas! Dengan jawapan sekali jangan tertinggal!


4. Pernahkah anda menerima tag?

Pernah. Tengok  S I N I  dan  S I N I
Yang pertama itu adalah award.. first award. *update, Yang kedua tu? Awak nak tau? Saya dapat duit 2 juta. Alaa.. gabungan nombor 2 dengan disusuli dengan nombor 0 sebanyak enam kali tu.. Alaaa...yang orang eja RM 2, 000, 000 tuuu.. Saya bangga saya kaya.



p/s: saya nak pergi pasar, hari ni hari Ahad. Nanti saya sambung lagi, bye.



2 Years Later ..


Hai, saya kembali. Hari ni hari Ahad. Sekarang jam Rolex saya menunjukkan pukul 7:36:13 p.m. Baguss jam Rolex ni, sentiasa menemani saya waktu susah dan senang, walaupun ia hanya satu imej yang terlekat di skrin laptop saya. Tak wujud, 2D, dan  NEXTT!!




5. Nyatakan warna yang anda suka.


Saya suka pink, saya suka merah. Saya suka purple dan suka warna ala-ala pink. Warna ala-ala merah pun saya suka, apatah lagi yang ala-ala purple. Berwarna-warni. Ngee =D



6. Berikan kepada 6 orang yang anda tag. Sila beritahu kepada orang yang kamu tag supaya dapat respon.


Baiklah. Saya dengan bersemangat hendak mendera insan-insan di bawah ini kerana telah tergamak menghappykan hidup saya..!! Hah hah hah ha.



 Okay, sebelum saya post saya dah bagitau. Buhahaha. Boleh ke soalan seterusnya sayang?
=P



7. Nyatakan sifat orang yang anda tag. Nak tulis panjang-panjang pun takpe. Asalkan anda happy.


Saya happy bila saya tak menaip panjang. Hehehe! Maka saya skip aje solan ni. :P
Tapi saya lebih happy sebab jawapan di atas hanya dicopy-paste sahaja dari Cik Fay Nana. Rajin kan?



8. Ni soalan cepumas ni. Adakah anda happy dengan apa yang anda ada?


Kurang happy. Sebab fon saya rosak dan saya dah tak ada alarm yang kuat 'debabOo' untuk kejutkan saya pergi sekolah esok. Ni pun jawapan cepumas ni.


That's all for today.






5 wishes received:

  cik elina

May 30, 2010 at 8:40 PM

wallawehh..
saya pun dapat award..
ni yg nak marah ni..
HAHA..
tengs yaw !

  zither

May 30, 2010 at 8:46 PM

alamak nak main yaw-yaw pulak..
malulah saya.. aww-awww

*haha

  Syira ITIK KEJ♥M

May 31, 2010 at 2:26 AM

zee! i dah siapkan tag. :D :D

the first tagged person yang dah sipkan esemen dr you haha.

sila bergembira sekarang.

  +akufobia+

May 31, 2010 at 3:08 PM

kamu duit.nak belanjakan kamu kat tabung masjid.

  zither

May 31, 2010 at 4:23 PM

+akufobia+ ; hey banyak cantik kamu >.< ahha

Related Posts with Thumbnails