Facebook Dah Ada Pengganti




Hi again!


Ingat lagi tak pasal Everybody Draw Mohammed Day ? Link yang saya bagi ni adalah group di facebook iaitu Against "Draw Mohammed Day". Eh, bape kali saya nak ulang nih.


Jom tengok ini sama-sama okeh?



yang ini mesti semua kenal, Facebook namanya.
 (agak lain sikit sebab saya pasang layout. Ah, abaikan!)


dan yang ini...




inilah yang saya maksudkan.. namanya:
millatfacebook

Pengganti facebook. Khas untuk orang MUSLIM SAHAJA.


Nampak tak? Nak dekat serupa kan dorang punya design tuh?

Apa pendapat korang?
Meh sini kita masuk tengok ramai-ramai http://millatfacebook.com/


 Site ni ditubuhkan sebab Muslim bengang dengan facebook, dan kalau korang nak tau, isi-isi dalam millatfacebook nak dekat serupa dengan facebook ori, hasil kerjasama bijak pandai komputer yang beragama Islam. Pandai dorang ni ehh..



credit to: Abg Ben Ashaari, baca sini. Saya tahu dari dia. Saje nak post kat sini.


Jujurlah, saya tanya awak semua. Korang nak tak join site millatfacebook ni? Ohh mestilah nak kan. Nak try.
Tapi, sanggup tak buang terus facebook dari hati kalian-kalian sekalian? (>.<) *Soalan ni saya tengah fikir sekarang.


Sekian.







0 wishes received:

Related Posts with Thumbnails