Debaran Kekasih Ke-100


ini mamat Google sedekah, tak taulah kenapa tapi memang tak kena dengan entry. shuh shuhh


Assalamualaikum semua, post pertama saya untuk hari ini. Fuhh sebenarnya rasa berdebar lah sekarang ni.. Masih ingat tak pokpek saya tentang INI ? Saya pernah terlepas cakap yang kalau saya dapat follower ke-100, saya akan award dia kasi hadiah. Wah wah wahh..bajet satu sen pun kau takde ada hati nak sumbang hadiah. Tangok hati dah marah.. T_T


Berdebar lah, tadi pagi bukak-bukak je dashboard tengok follower dah naik 94 orang. OMG! Takdelah terkejut sangat sebenarnya.. har3. Cuma.. tup-tup aje dah nak dekat seratus kan? Ucapan saya semalam-semalam adalah nazar kah sampai naik drastik macam nih? Walaupun saya jarang post? Walaupun post saya tak best? Walaupun tak banyak unique visitor? T__T  Saya tanya betul ni tak main-main.

Sudah-sudahlah tu menitiskan air mata.. hahaha.




Dup-dap. Dup-dap. Dup-dap.



Yaa... follower yang ke-100 inilah yang ku panggil kekasih ke-100.




Siapakah?



update: Baru jea 2 minit post ini dah naik 98?! OMG, OMG, OMG please stop me!


2nd update: Syira Itik yang Kejam adalah kekasih saya yang ke-99, dan kami bukan les okay.


ANDA BAGAIMANA ?
^_____^


.
.


*Harap maaf, Qila sudah pun merampas takhta kekasih ke-100 pada suatu waktu pada tengahari hari Ahad 30 Mei 2010. Thanx Qila, nantikan entry tentang awak okay ?

 



8 wishes received:

  Syira ITIK KEJ♥M

May 30, 2010 at 12:41 PM

saya sedang buat step ini:

1. buat peace
2. peace melintang ke arah bijik mata saya
3. peace melintang ke arah bijik mata awak pula


WAAAA MANE ORANG NOMBOR 99, SEBAB SAYA HENDAK JADI ORANG BERTUAH NOMBOR 100!!!

:D :D :D

  zither

May 30, 2010 at 12:50 PM

haha adoi.. kalau macam ini susahlaa..

ohh jnganlahh... hahaha

  iRfan Johan

May 30, 2010 at 1:04 PM

ahahaha..da xde peluang la ney.
hadiah menarik menanti anda! huuu~

  rammyd

May 30, 2010 at 1:24 PM

hahahahhahaha.. lol :D

  Syira ITIK KEJ♥M

May 30, 2010 at 1:28 PM

i'm the lucky 99th. :D

  zither

May 30, 2010 at 2:49 PM

irfan ; tape2.. nti saye buat kontes, awak join saye menang. hahahaha


syira ; oh thanx :) i lebiuuuu :-8


lalala

  Xeera Nazira

May 30, 2010 at 3:39 PM

sy menaikkan lagi follower.. weee~ ^^

  Syira ITIK KEJ♥M

May 30, 2010 at 5:07 PM

awww... so sweet :D :D

Related Posts with Thumbnails