ATTENTION PLEASE !! *update



*ini adalah entry melekit oke..
sila scroll lagi dan lagii untuk baca news and updates, *wink! 


(sehingga esok saje.. masalah saye suda selesaii. *senyum sampai telinga.)



There have been people asking why they can't see my shoutbox?

And I answer: It's on the sidebar..

Guess what, there's still comments exclaimed that there's no sidebar.

Ughh..! What's wrong with my baby-blog??

I tried log in blogger using other browser, and yeah. The "rumours" are true. I found the problem.
(T-T)


so,
ATTENTION !!



My blog is best viewed in


copy that?
*uhh.. I hope this work. Cuz I find my blog completely loads in MF only.


*kalau sidebar still tak nampak lagi, or the site wasn't loaded fully,
drop a comment yea..

*maybe I'll need to change my template, or..
say bye-bye to Mozilla. T_T


thanx for reading and love..




p/s update: Tak jadi nak tukar template. Masalah saya dah setell ! Yeah.




 



13 wishes received:

  .Anna.

May 27, 2010 at 8:38 PM

yeah it's me, anna! hehe.

oh i use chrome. still tak nampak sidebar.

btw, nice blog! template chomel! :)

  Yatre Hayati

May 27, 2010 at 10:05 PM

it best to use google chrome...:)

  i'm ZITHER !

May 27, 2010 at 10:15 PM

anna ; terima kasih.. blog kamu pun lawa jugak ^^

yatre hayati ; really? boleh tgk kt chrome jugak kerh ? ohohohoho *gelak jahat .

  tricksrex

May 27, 2010 at 10:27 PM

template dah comel da zither but skang ni guna chrome.
tak nampak sidebar.

ramai kan guna chrome skang so cpat2 fix ya..
hehehehe

comel sangat la blog ni..

  i'm ZITHER !

May 27, 2010 at 10:37 PM

tricksrex ; thanx , i'll try my best ^^

  sarahsyahira

May 27, 2010 at 11:53 PM

i cant see ur chat box juge zither. anwyay. cute template. hehe. and thanks for viewing my blog. :-)

  yaya

May 28, 2010 at 12:30 AM

i pon still x nampak mane itu shoutbox???

  masturah idrus

May 28, 2010 at 1:37 AM

betul3.... i pun gune chrome.. how bout use other template? sume browser boleh tgk.. ok? love in green..sweet.. but pink is sweeter..hehehe

  adeQ

May 28, 2010 at 7:20 AM

me pon gne chrome.. so tak nampak side bar.. thank lepak blog saye.. lepak kat sini gakkk

  masturah idrus

May 28, 2010 at 8:34 AM

opocot grandma! hehe

  zither

May 29, 2010 at 9:10 AM

semua itu sudahh setel sygg.

yeahh ^__^

  salju

May 29, 2010 at 9:51 AM

betul2...bila dah cmpur banyak lagu jadi pening dan kadang2 terus tutup..nnti semua officemate dgr..

  zither

May 31, 2010 at 4:24 PM

salju ; office? ha ha ha patutlah..

Related Posts with Thumbnails